reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ladislav Gaspár

Ladislav Gaspár

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Realista a pragmatik, fanda áut bez strechy a milovník futbalu ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Moldavsko 2010

Ladislav Gaspár

Moldavsko 2010

Moldavsko ... nepoznaná krajinaCesta do tejto krajiny začala v mojej hlave asi dva roky dozadu, no po dve letá som sa nedostal k jej realizácií ... (moje cesty do Kanady a Srbska zohrali prioritu v rozhodovaní) Pár dní voľna a ja sadám do svojho auta...

  • 26. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
Vianočné akcie?

Ladislav Gaspár

Vianočné akcie?

Pred mesiacom som zaslal svojmu mobilnému operátorovi jednu pripomienku. (uvádzam s menšou úpravou, pointa ostáva)

  • 3. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 62
Fraška s predajom lístkov na zápas Slovensko - Slovinsko

Ladislav Gaspár

Fraška s predajom lístkov na zápas Slovensko - Slovinsko

Dlhoočakávaný "zápas roka" so Slovinskom, v poradí už asi piaty počas prebiehajúcej kvalifikácie na MS vo futbale v JAR, je predo dvermi. A s ním aj spojený predaj lístkov.

  • 25. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 308x
  • 45
reklama
SkryťZatvoriť reklamu